HABERLER GÜNDEM

30 Aralık 2015 Çarşamba

Fotoğraf Çerçevelerine Hediye Paketi Yapımı

el-yapımı-hediye-paketleme
  Daha önce paylaştığım ve en çok tıklananlar arasında kendine bir yer bulan çerçevelerimin hediye paketlerinde sıra. Anneler için hazırlanan çerçevelere yine el yapımı bir hediye paketi yapmak gerekirdi.Konuyla ilgili internetten yardım alamayınca iş başa düştü. Hem yapımı kolay olmalı hem de kolay ulaşılabilir bir malzemeyle yapmamız gerekiyordu. Üstelik  sıfır maliyetle.....

  Aldım elime iki tane A4 kağıdını evire çevire böyle bi paket çıktı.Çokta hoş oldu bence.
Gelelim ayrıntılı yapılışına ; Önce üzerine istediğiniz bir yazı yazılır ki ben bunları bilgisayarda yazdım, elle de yazılabilirdi. Sonra iki tane renkli A4 kağıdı  ,bir tarafı hariç ,kenarlarından yapıştırılır.
                          
   En alt kısım katlanır.

         Bir öne bir arkaya olacak şeklinde akordiyon veya kedi merdiveni şekli verilir.


Ortasından zımba ile tutturularak kenarları fiyonk şeklinde açılır.Kızların pembe erkeklerin ise yeşil yaptık.

Umarım sizler için faydalı olur ......:).....

8 yorum:

Bi Poşet Kitap dedi ki...

ne şirin olmuşlar ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Oyy çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık.

barışegeninannesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim..... :)

Unknown dedi ki...

Barış Ege'nin Annesi,
Beğendiniz mi trileçe nasıl oldu? Umarım tarifim, yüzümü kara çıkartmamıştır sizde. Beğendi mi ev ahalisi? Çok merak ediyorum.
Kocaman Sevgiler.

barışegeninannesi dedi ki...

Beğenmek ne kelime ,bayıldım gerçekten.çok farklı bir lezzet ...daha önce denemediğime pişman oldum :) kısmet sizin tarife imiş.aslında yorum yazmak için dönecektim ama 3. Oğlunu 20 gün önce doğurmuş bir anne olduğum için fırsat bulamadım. Kusura bakmayın .tarif için tekrar teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Oyy maşallah size, Allah bağışlasın tüm evlatlarınızı, size de geçmiş olsun, sağlıkla almışsınız kucağınıza ne mutlu.Ne kusuru estağfurullah. Ailenizle, sevdiklerinizle sağlıklı, huzurlu, mutlu nice seneleriniz olsun inşallah.
Kocaman sevgiler.

gozdeninevi dedi ki...

bunlar ne kadar şirin ellerinize sağlık :)

barışegeninannesi dedi ki...

teşekkür ederim ..... :)