HABERLER GÜNDEM

28 Ağustos 2015 Cuma

Oldu da Bitti Maşallaah :)

                               
       Uzuuunca süren bir ayrılıktan sonra yeniden merhaba...Bazı nedenlerden dolayı bir süre yazamadım.Bir   süre sonra da bu alışkanlığa çevrildi.Tabi evde 19 aylık çok hareketli bir bambamın olması düzenli yayın girmemi engelliyor o ayrı tabi kiii. Ama arayı bu kadar açınca da nereden başlayacağımı bilemez oldum.
Yazmak istediğim yayınların fotoğrafı bilgisayarda mıydı , telefonda mıydı ,hangi klasördeydi  gibi sorunlarla kendi kendimin karşısına çıktım çoğu kerede :( Velhasıl ben sıcağı sıcağına bir işi yapmalıyım ara  verdim mi geri dönüşüm zor oluyor.
Lafı uzatmadan bu spontene gelişen üçü bir arada sünnet süslerine geleyim. Neden mi üçü bir arada?
Bu benim oğluşum Ege'nin sünnetinden bir gece önce alalacele hazırladığım kapı veya duvar süsü.
Bu da Ege'nin kankası Ömür ün süs yapmayacağız dedikleri halde evin her tarafını mis gibi süsledikleri süslerden biri...Ege 'nin masallah yazısı da Ömür'e süs olarak  gitmişti.
Bu buluşma da minik Kuzey 'in sünnetinde vukuu bulmuş hali .Arkadaşım Şeyma da bu süsleri bu şekilde birleştirerek kulllandı.
  Bu da Kuzey in sünnetinden iki saat önce hazırladığım sünnet badisi. İşte üç aslanın erkek olma hikayesinde rol alan süsler olduğu için üçü bir arada diye tabir ettim.
   Ne denir bundan sonrasına Allah damatlıklarını da bizlere göstermeyi nasip etsin inşallah .....

4 yorum:

Deneyimli Anne dedi ki...

Süsler çok şirinmiş.:) Allah damatlıklarını göstersin.

barışegeninannesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Amiiin :)

RABİA SERTELİ dedi ki...

Barış Ege büyüdü de sünnet bile oldu demek ki. Ne mutlu size. Damatlığını da görürsünüz inşaallah :)

barışegeninannesi dedi ki...

Sagolun Rabia hanım amiin inşaallah o günleri de görürüz.