HABERLER GÜNDEM

18 Mayıs 2014 Pazar

BİR AVUÇ KÖMÜR İÇİN BİR ÖMÜR VERENLERE......

    Günlerdir elim varmıyor bilgisayara .... Hayat bu ama di mi ? Bilemiyorsun sen koltuğunda '' Hangi yayını yapsam ,mmmhh bu resmi güzel çekememişim .'' derken, yerin metrelerce altında bir avuç kömür  için ömür verenler varmış :(  Oysa ki artık biliyorum.... Ben koltuğumda oturup bu yayını paylaşırken Soma 'da çocuklar babaları  , amcaları için analar oğulları için ağlıyor. Bu kez biliyorum ve hiç bir şey yapamıyorum :(( 
   
     Önce sessizlikle yaptım protestomu ,yüreğimle seslendim Soma' ya :(  Kim duyar ,birileri fark eder mi bilmiyorum ama bu derya deniz internet ağında benimde nokta kadar hükmüm varsa avazım çıktığı kadar bağırıyorum şimdi....Duyarsız kalamadım bu kez ...Hiç bir şey olmamış gibi , kaldığım yerden devam edemedim. Artık hiç bir şey eskisi gibi değil şimdi . 301  tane maden işçisi yok artık, kendi tabirleriyle, yerüstünde . Bir yeraltından çıkıp  diğer yeraltına gittiler . Emanet bir nefesleri vardı onu da verdiler. Geride ise gözü yaşlı analar-babalar-eşler , cennet kokan çocuklar bıraktılar. Artık hayat onlar için hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak. Kayıpları alışılagelmiş türden olmadı çünkü.Birer ikişer değil yüzer yüzer kaybetttiler sevdiklerini :(((

    Elimden gelen  tek ve en büyük şeyi yapıyorum .Yüce Allah'ım geride kalanlarına sabırlar ,kolaylıklar versin.Gidenlerin mekanları cennet olsun ,kömür karasından çıktılar, Allah'ım onları nurlar içinde yatırsın. Allah sevdiklerinizle cennetinde kavuştursun inşallah....

                          BİR AVUÇ KÖMÜR İÇİN BİR ÖMÜR VERENLERE......

Hiç yorum yok: