HABERLER GÜNDEM

8 Nisan 2014 Salı

10 DAKİKADA KUZU PİRZOLA

Çok kısa zamanda yapabileceğiniz çoook da lezzetli bir et yemeği.Özellikle  et yemeyen çocukların hoşuna gidebilecek türden bir yemek.Kemik kısmından elleriyle tutup keyifle yiyebilirler ki çocuklar elle yemekten çok hoşlanırlar.Et yemeyen çocuuum Ege ,okuldan eve gelip ''Anne bana et yap.''deyince, fikrini değiştirme ihtimalini de göz önünde bulundurup hemen babasıyla birlikte markete gönderdim.Gelen kuzu pirzolalar da hemen kızartıldı ve afiyetle yendi.


MALZEMELER1 kg kuzu pirzola
tuz
tereyağ

YAPILIŞI
Etler tuzlandıktan sonra iyice ısıtılmış  yanmaz tavaya atılır.5-6 dakika kızarana kadar bekletikten sonra ters çevrilir.İki tarafı da kızarınca tavaya bir miktar tereyağ atılır ve tava sallanarak yağın bütün etlere  ulaşması sağlanır.İşte bu kadar tabağa alınır ve soğutulmadan yenir :)

yayınlarımı facebook sayfamı beğenerek takip edebilirsiniz


 

2 yorum:

RABİA SERTELİ dedi ki...

İsmini duyduğum anda olsa da yesek dediğim kuzu pirzolayı görünce geldim. Geldim ama biraz şaşırdım. Eskiden beri,kırmızı etlerin çiğken tuzlanırsa sert olacağını bilirim. Bir çok şey gibi bu anlayış da değişti demek ki. Barış Ege'ye afiyet olsun :) Sevgiler...

barışegeninannesi dedi ki...

:)kuzu eti dana etine göre daha yumuşak oluyor tabi.yemek yaparken tuzu en son atarım ama biftek ,pirzola da tuz atılır.tabi eti de güzel olmalı :))