HABERLER GÜNDEM

23 Ağustos 2013 Cuma

OĞLUMUN ELLERİNDEN PEMBE DOMUZCUK VE RENKLİ BALIK

Anasınıfında ve kreşte yapılan faaliyetler çok yaratıcı oluyor kesinlikle .Bayılıyorum bu çalışmalara.Hele artık malzeme değerlendirme konusunda tam bir öğütücü anasınıfları.Her şey değerlendiriliyor.Çocuklarımızın da yaratıcılığı gelişiyor bu sayede.Ege eline aldığı herhangi bir artık malzeme üzerine bunu şöyle yapabilirim böyle yapabilirim diye yorum yürütüyor.Bazen ben bile şaşırıyorum açıkçası fikirlerine.

İşte  öğretmenizde el işi konusunda oldukça becerili ve yaratıcı olunca ortaya çok güzel ürünler çıkıyor.Ben de bu geçtiğimiz yıl öğretmenizden  bir kaç teknik kaptım doğrusu:)
Bunlardan bayıldığım çalışmalardan iki tanesini koyuyorum şimdilik.Yapımı oldukça kolay ve ortaya bu sevimli domuzcuk çıkıyor.
MALZEMELER:
2 tane köpük tabak,
1adet köpük bardak,
pembe akrilik boya,
fırça,
beyaz tutkal
YAPILIŞI:
Köpük tabaklar ve bardak pembe akrilik boya ile boyanır ve kurumaya bırakılır.Çabuk kurur meak etmeyin.Tabağınbir tanesinden  kulak yapabilmek için sekiz eşit parçaya ayrılır.Bardaktan burun yapabilmek resimdeki şekilde kesilir ve uygun şekilde beyaz tutkal yardımı ile yapıştırılır.

Balık yapımı için tek bir tabak yeterli.Önce üzerine bir balık şekli çiziyoruz.Kesebiliyorsa çocuğunuz , kesemiyorsa siz ağız kısmını kesip kuyruk kısmına yapıştırın.Yinearilik boya ile boyayın.
Evde yapılabilecek, çocuğunuzla güzel vakitler geçirebileceğiniz çok güzel iki faaliyet.
Kolay  gelsin....

Hiç yorum yok: