HABERLER GÜNDEM

25 Ağustos 2013 Pazar

BARIŞ EGE'MİZİN 5. DOĞUM GÜNÜ

    Bir ömür yetmez ki seni sevmeye,  bir hayat yetmez ki sana doymaya....
Bazen gözlerimi  kocaman ,hiç kırpmadan açıyorum Ege'ye bakarken ... doya doya bakmak için  ..Düşünüyorum ;  yok bu iki göz bana yetmiyor oğlumu görmek için doyamıyorum bakmaya ..... Güzel bir ömrün olur inşallah oğlum ,mutlu , huzurlu , sağlıklı  .....
     Arkadaşlarıyla birlikte Marmaris Engelli Cafe'de kutladık Ege'nin  doğum gününü.Çok da güzel oldu. Cafe çocuklar için oldukça güvenli  anneler olarak oturduğumuz yerden onları görebiliyoruz. Bizden başka da hiç kimse yoktu .Hava da püfür püfür esince çocuklar diledikleri gibi oynadılar biz de keyifle atıştırıp sohpet etme imkanı bulduk.                                                        
Cafe 'nin doğum günü kutlamaları anlaşmalarında iki tane ikramı varmış.Biz el açması börek ve pizzadan yana şansımızı kullandık.İyi de etmişiz.Börek bir harikaydı.Pizzaya da çocuklar bayıldı.Geri kalan hazırlıkları ben yapmak istedim.Eeee ayıp olurdu di mi hem konuyla ilgli bir blogum var hem de hazırlık yapmayacağım:)

        Gelelim neler yaptığıma ; kısır,civciv şeklinde patates püresi , biber dolması ,e harfi şeklinde susamlı kurabiye,çörekotlu kurabiye , adam kurabiye.

 Çocukların ilgisini çeker diye düşünüp görsel açıdan çok hoş görünen bu civciv şeklindeki püreyi yaptım.Ama her zaman olduğu daha çok büyüklerin ilgisini çekti. Tarifini az sonra  detaylı olarak yayınlayacağım
Adam kurabiyelerim .Hamurun bir kısmını kakaolu  yaparak ayılı kalıpla yaptım.
Adamlara da kravat ve papyon taktım .Hava çok sıcak olduğu için kravat ve papyonun üzerine biraz hindistan cevizi döktün ki seervis tabağında birbirlerine yapışmasınlar diye....
Çörekotlu kurabiye.Blogumdaki tarifin biraz dışına çıktım.Bir margarin,bir su bardağı sıvı yağ ve iki kaşık  mısır nisaştası koydum.Yağ miktarını çok olsun diye  nişastayı da ağızda hemen dağılsın diye ekledim.iki  türlü süper oluyor bence.
Susamlı kurabiyeyi de "e" harfi  şeklinde yaparak doğum  gününe güncelledim.

  
Bu da Kıbrıs Pastanesinden (cadde üzerindeki)  sipariş ettiğimiz motorlu adamlarla süslü pastamız.Resmini çekmeyi unuttuğumuz için fotoğrafın bir tanesinden kestim.
Son olarak da zeytinyağlı yeşil ve kırmızı biber dolması .Ben bu resimleri çekerken o buzdabında olduğu için resmini çekmeyi unuttum.Ama onun da tarifi yakında....
Aklımdaki bütün hazırlıkları yaptım .Yedik içtik eğlendik.Tam içime sinen bir doğum günü oldu.Daha doğrusu oğlum ve arkadaşlarının da eğlendiğini görmek zaten  içime sinmesiiçin yeterli.
Doğum günümüze katılan bütün arkadaşlarımıza bizi yalnız bırakmadıkları için  ve cafe çalışanlarına da ilgilerinden dolayı  sonsuz teşekkürler.
Seni çooook seviyoruz Barış Ege'miz,

Hiç yorum yok: