HABERLER GÜNDEM

14 Mayıs 2013 Salı

ÖĞRENCİLERİMLE ANNELER GÜNÜ İÇİN TEPSİ BOYADIK

   Merhabalar taslak olarak kaydettiğim ama bir türlü   yayınlayamadığım tepsilerimizi  nihayet        yayınlıyorum.Anneler gününden önce yayınlamayı planlamıştım ama çok güzel bir mazeretim vardı.Bir kaç günlüğüne Mirza'm geldi ve onunla birlikteydim.

 
    Bu yıl da sınıf olarak anneler gününü boş geçmedik.Serbest etkinlikliklerde yapacağımız için iki hafta önce başladık.Aslında ahşap işinde benimde ilk çalışmam oldu ve  ben de oldukça keyf aldım .İlk önce tepsinin tırtıklı olan yerlerine şöyle bir zımpara attık ve  boyanın kendini gösterebilmesi için  de astar sürdük.( tepsinin birini astarsız boyadık ve böyle de  güzel oldu)
Astar çok  çabuk  kuruyor üstüne bir kaç kat ahşap boyası sürdük .Boya da kısa sürede kuruyor. Üzerlerine peçetelerden kestiğimiz ve tek katına ayırdığımız motifleri peçete tutkalı ile yapıştırdık.Vernikleyip üzerlerine sim attık kurumaya bıraktık.Güzel bir paket yaparak hediyemizi tamamladık.


Hiç yorum yok: