HABERLER GÜNDEM

6 Nisan 2013 Cumartesi

ÇOCUKLAR İÇİN OMLET SÜSLEME

 
       Merhabalar...Çocuklara özel güzel bir omlet hazırladık bu sabah Ege'yle. Hem lezzet hem de görsel açıdan sıkılmasın diye Ege'nin yumurtasını farklı farklı hazırlıyordum önceden. Ege de okula gittiği için şimdi sadece haftasonları  yapabiliyoruz.Aslında o fark etmese bile masadaki her çeşitten bir parça var bu tabakta.Böylece şundan da ye bundan da ye derdi kalmıyor.Kendi kendine ''Anne burnunu yedim, anne yanağını yedim ....'' diye bitiriyor tabağını.

            Bu tabağı resmetmek için ben hazırladım ama sonra bütün malzemeleri geri aldım ve Ege'ye istediği gibi haırlaması için verdim.Hem zevkle hazırlıyor hem de kendi  hazırladığı tabağı daha güzel  yiyor sanki
 YAPILIŞI:
Bir yumurta biraz tuzla güzelce çırpılır.Küçük bir teflon tavada tereyağ ile parçalanmadan pişirilir.Üzeri istenildiği gibi süslenir.Süsleme hem hayal gücünüze hem de masanızdaki kahvaltılıklara kalmış aslında.Salam,sosis, tost ekmeği ,maydanoz gibi malzemeleri de kullanabilirsiniz dilerseniz...

Pazar kahvaltıları için küçük beylere ve hanımlara hazırlayabilirsiniz:)
 

Hiç yorum yok: