HABERLER GÜNDEM

8 Şubat 2013 Cuma

PEÇETELİK


Uzun bir aradan sonra merhabalar. Tatilin bitmesine bir kaç gün kala bizde evimize döndük artık.Tatilde Ege teyzesine kavuşurken bende  Mirza cığıma  kavuştum.Güzel şeyler çabuk bitermiş ,bitti.Gideceğimiz günü geri sayım yaparken döndük bile :(
Üç sene önce kardeşim için hazırladığım peçeteliğin resmini de çektim gitmişken.
Biraz yıpranmış ama örnek almak isteyenler için yeterli sanırım.
Şu çiçekçilerin çiçekleri süslemek için kullandıkları tüller yok mu , işte onlarla yaptım peçeteliği.Atmaya kıyamadım  o kadar güzellerdi ki.Ne yaparım ne yaparım diye düşünürken ortaya bu çıktı.Yukarıdaki renklerle de yapmıştım ama onlar çoktan kullanıldı eskidi bile

Yeni olmadığı için yapım aşamaları yok  malesef.İstenilen boy peçeteyi tülün ortasına koyarak diktim .Kenarlarına da süsler taktım.


Çok şık ve farklı bir tasarım oldu.Umarım yapmak isteyenler için anlaşılır resimler çekmişimdir.
KOLAY GELSİN:)





 
 
 



4 yorum:

Unknown dedi ki...

gayet anlaşılır olmuş tarif..emeğine ve ellerine sağlık...sevgiler....

barışegeninannesi dedi ki...

teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

merhabalar
ne kadar degisik ve hos olmus
yemeklerin paylasimida cok keyifli:))
sevgiler

barışegeninannesi dedi ki...

teşekkür ederim:))