HABERLER GÜNDEM

15 Aralık 2012 Cumartesi

SÜT ŞİŞEME KUŞ KONDU :)



         Merhabalar.... Bugün de bir peçete transferiyle karşınıza çıkmak istedim. Günlük süt şişelerinin  normal çöpe atılmasına çok üzülüyorum doğrusu.Açıkçası geri dönüşüme attığımız atıkların da geri dönüp dönmediğinden şüpheliyim.Ben de elimden geleni yapmak istedim.Bu,


 şekil olarak  ve boyut olarak  bence diğer kavanozlardan daha kullanışlı şişelere peçete transfer ettim.Reçel veya çikolata kavonozlarına  yapılan transfer ya da boyamalarda kapakları bana pek hoş görünmüyor.Bu şişeler bu yüzden de hoşuma gitti.
 
 Ne kadar kavanoz takımı alırsak alalım mutfaktaki kavanoz ihtiyacı hiç bitmez.Benim gibi  poşetinde yarım kalmış küçük taneli gıdaları  kavanozlamayı sevenler için hem eğlenceli hem de pratik bir çözüm.

 
Çantamda kalmış, bir tarafı koparılmış kuşlu peçeteyi atmaya kıyamadım. Gün gelir  süt kavanozuma kondururum dedim.
 


Evet gün bugündür.Peçetedeki resimler güzelce kesildi.Tek katına ayrıldı .Suyla karıştırlmış beyaz tutkalla boş kavanozlara yapıştırıldı.İyice kuruduğundan emin olunduktan sonra verniklendi. (Verniklerken  kavanozların ağzını peçeteyle iyice bantladım ki içine vernik girmesin diye)
 
 
Şimdi sra içlerini doldurmaya kaldı.Gelsin  poşetinde yarım  kalmış gıdalar....

 
 
 
YAPMAK İSTEYENLERE ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN...

7 yorum:

mavii dedi ki...

Barış egenin annesi merhaba:) iyi ki de konmuşlar bayıldım çok şirin ve güzel olmuşlar bende de bu peçete ve şişelerden var çok güzel bir fikir verdiniz:)

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş benimde evimde biriktirdiğim bir sürü şişem vardı, bu fikir onlara hayat verecek:)elinize sağlık.

barışegeninannesi dedi ki...

Teşekkür ederim mavii ve İREM ...Uzun zamandır aklımda olan bir çalışmaydı.Nihayet fırsat bulabildim.Sizlere de ilham verebildiysem ne mutlu bana...

Mthrz dedi ki...

merak ettim şişenin her tarafınımı verniklediniz yoksa sadece şekillerin üzerini mi? normalde bu çalışmayı beyaz akrilik boyayla boyadıktan sonra peçete transferi işlemine geçiyorlardı böyle şeffaf benim daha hoşuma gitti.

barışegeninannesi dedi ki...

Ağzını pamukla peçeteyle güzelce kapattım her tarafını sprey vernikle vernikledim.Daha önce akrilik boyanın üzerine hamurkabartma uygulamıştım ama öyle sevmedim.Yayınlamaya bile gerek duymadım.Şeffaf benim de içime daha çok sindi

fun DeSign dedi ki...

O kadar çok şişe birikiyor ki bizim evde hakkaten çok faydalı oldu bu paylaşım :)elinize sağlık...

barışegeninannesi dedi ki...

teşekkür ederim :)ilham verebildiysem ne mutlu bana amacıma ulaşmışım:))